AMSTERDAM VOORZIET

Voor welke voorzieningen kom ik in aanmerking?

Uit onderzoek blijkt dat sommige voorzieningen nog onvoldoende bekend zijn bij Amsterdammers. Dit heeft vooral te maken met de grote hoeveelheid verschillende regelingen. Er wordt van alles aangeboden in de stad, maar de voorzieningen zijn lastig te vinden en blijven voor veel mensen onzichtbaar. Hierdoor weet niet iedereen waar hij of zij recht op heeft.

Stichting Samen is niet Alleen heeft in samenwerking met Hack Your Future en Allard design  een web app ontwikkeld waarmee je eenvoudig kunt zien welke voorzieningen er in Amsterdam aangeboden worden. Het werkt persoonsgebonden en laat alleen de voorzieningen zien de voor jou van toepassing zijn. Hierdoor is de app makkelijk in gebruik, laagdrempelig en levert het direct resultaat. De verschillende gegevens en aanmeldprocedure zijn makkelijk te vinden en mocht iets niet duidelijk zijn dan biedt Stichting Samen is niet Alleen hulp aan. Via Whatsapp kan er contact opgenomen worden voor vragen. Amsterdam voorziet is een web app die zowel op je computer als smartphone eenvoudig te gebruiken is. Het doel is om de mensen meer inzicht te geven in de mogelijkheden die er in de stad en eigen stadsdeel te vinden zijn.

Benieuwd of u voorzieningen misloopt?

Kijk snel op:

www.amsterdamvoorziet.nl