BEWEGING NAAR WERK | VROUWEN

Wat houdt het project beweging naar werk | Vrouwen in?

Beweging naar werk Vrouwen is een langdurig en intensieve training voor vrouwen met een bijstandsuitkering die klaar zijn voor het zetten van een volgende stap richting participatie. Het is een groepstraining met aandacht voor individuele begeleiding en coaching. In de training werken we aan alle vaardigheden die de deelnemers nodigen hebben om succesvol mee te doen.

De training bestaat uit twee dagen empowerment en twee dagdelen sport. Deze combinatie vergroot zowel de mentale als fysieke weerbaarheid en zet de deelnemers in hun kracht.

Voor wie is Beweging naar werk Vrouwen?

Beweging naar werk Vrouwen is een training speciaal vrouwen die graag een stap willen zetten. Deze stap vraagt veel moed, daar helpen wij bij. In een groep van maximaal 25 deelnemers gaan we samen op zoek naar de specifieke talenten van de deelnemers. Het doel van de training is om de deelnemers te laten groeien en te ondersteunen bij hun persoonlijke ontwikkeling.

Wat doen we?

Talenten en kwaliteiten (her)ontdekken. Leren jezelf te presenteren. We werken aan een mooi CV. Ook bespreken we alle vaardigheden die nodig zijn om succesvol te worden. We leren de deelnemers om te gaan met tegenslag en een positieve blik te ontwikkelen.

En na de training?

Na het afronden van de training zijn er verschillende opties. Deelnemers kunnen doorstromen naar betaald werk, vrijwilligerswerk, stage of een opleiding.

Meer weten of aanmelden?

Voor de vrouwengroep: